E-SHOP Obrazac

Koliko su jake vaše operacije online trgovine?

Da li je vaša kompanija spremna da se suoči sa oštrom konkurencijom? Današnji potrošači su navikli na online kupovinu i zahtevniji nego ikada ranije. Postavite sebi sledeća pitanja da biste saznali koliko je vaša online trgovina solidna u poslovanju i preuzmite našu besplatnu e-knjigu kako biste pomogli svom preduzeću da dostigne sledeći nivo uspeha u e-trgovini.

E-SHOP obrazac

Upitnik
Ako u vašoj online prodavnici ne nudite specijalizovane opcije međunarodne trgovine, ovaj brzorastući oblik online prodaje može da promeni putanju vašeg poslovanja. Prodavci koji su otvorili svoje ponude međunarodnim kupcima, povećali su svoju prodaju za 10-15%, a očekuje se da će ova prodaja dodatno rasti.
Iako se možda čini razumljivo da vaša online prodavnica nudi internacionalnu kupovinu i dostavu, ne biste to trebali prepustiti slučaju. Kako? Preporučujemo da postavite baner koji opisuje vašu web stranicu međunarodne trgovine, što značajne informacije o tome čini jasno vidljivim. Neka vaši kupci odmah znaju da mogu da kupuju vaše proizvode iz inostranstva.
Ako se vaša online prodavnica ne prilagodi maternjem jeziku kupca, prodaja će se izgubiti u prevodima. Više od polovine kupaca (56%) smatra da su prevedene informacije važnije od cene kada odlučuju u kojoj online prodavnici će kupovati.
Pojednostavljivanje plaćanja je jedan od najefikasnijih načina kako bi se osiguralo da kupci donose konačnu odluku o kupovini. Skoro svi kupci (98%) žele priliku da plate u vašoj valuti. Usvajanje popularnih opcija plaćanja na određenim tržištima može biti veoma važno i može se razlikovati širom sveta. Na primer, 56% holandskih online kupaca koristi iDeal. U drugom primeru, više od 300 miliona kupaca u Kini ima platne kartice registrovane u aplikaciji za trenutne poruke WeChat.
Iako će međunarodne pošiljke možda morati da pređu velike udaljenosti, kupci ih žele odmah - 1 od svakih 10 dolara potrošenih na međunarodnu prodaju ide na eksprenu porudžbinu. Zašto je to korisno za vas? Prodavci sa premijum opcijama isporuke, rastu 60% brže od onih koji imaju samo standardnu isporuku.
Kupci su stalno zabrinuti zbog skrivenih naknada ili troškova koji će se pojaviti kasnije. Carine i porezi mogu biti loše iznenađenje međunarodnih kupaca ako se ne plate unapred. Kada ponudite "Isporuka i dažbine plaćeni" (DDP), dažbine i porezi se naplaćuju vama kao prodavcu, štedeći kupca ove dodatne naknade. Prodavci koji pružaju DDP će rasti dvostruko brže od onih koji to ne nude. Od 20 najvećih DHL-ovih klijenata e-trgovine 15 koristi DDP.
Ljudi žele transparentnost porudžbine i mogućnost kasnije promene detalja. Održavanje kontakata putem obaveštenja o isporuci omogućava vam da ponudite ove opcije. I isplati se. Stope isporuke po prvi put se povećavaju za više od 15% kada postoje obaveštenja o isporuci. DHL-ova isporuka na zahtev pokriva 90% svih isporuka e-trgovine, sa obaveštenjima na preko 45 jezika i više od toga u 150 zemalja.
Kupci će biti sigurni i spremni da potroše novac u vašoj online prodavnici ako vide sveobuhvatan i jednostavan sistem vraćanja. Jednostavno vraćanje je veoma popularno među kupcima - 92% će verovatno u budućnosti obaviti kupovinu kod prodavca koji pruža ovu uslugu. Vraćanje DHL-om je ​​pogodno: Kupci mogu ostaviti pakete na odabranim lokacijama ili dogovoriti preuzimanje pošiljki u odabrano vreme, kod kuće ili na poslu.
Kontakti

Molimo ispunite sledeći obrazac da biste dobili svoje lične rezultate i preuzmite našu informativnu e-knjigu "Pripremite svoju kompaniju na Global E-Commerce Uspeh".