Preusmeravanje pošiljke

Kupci cene izbor kada su u pitanju opcije isporuke, i mogućnost najveće moguće transparentnosti i sledljivosti uz proaktivna obaveštenja o praćenju, koja će podstaći poverenje u vaš brend i povećati lojalnost kupaca. Shvatite ovo kako treba i to bi moglo biti neverovatno unosno za vaše poslovanje.

Preusmeravanje pošiljke omogućava maksimalno zadovoljstvo kupaca

Od sada će vaši kupci obavljati svoje online kupovine kada im to odgovara. DHL isporuka na zahtev (ODD) nudi primaocima različite i fleksibilne opcije isporuke. Drugim rečima, vaši kupci mogu da biraju kada i gde žele da im DHL isporuči paket. Na taj način, DHL Express osigurava da isporuka bude glatka kao i online kupovina.

Šta potrošači žele?

  • Maksimalnu fleksibilnost i udobnost.
  • Proaktivna obaveštenja o statusu pošiljke SMS-om ili e-poštom o otpremljenim pošiljkama sa očekivanim datumom isporuke.
  • Mogućnost odlučivanja kako, gde i kada će se isporuka obaviti, u vreme koje im najviše odgovara.

Šta DHL nudi?

  • DHL Express isporuka na zahtev (ODD) nudi fleksibilnost primaocu. Odaberite gde i kada da se isporuči vaša pošiljka.
  • Sa ODD uslugom vi kao pošiljalac birate da svoje klijente proaktivno obaveštavate o putovanju njihove pošiljke.
  • Primalac odlučuje online koja mu opcija isporuke odgovara.

Izvucite maksimum iz online sveta

DHL Express isporuka na zahtev zadovoljava fleksibilne potrebe tržišta e-trgovine. Sa samo nekoliko klikova, vaš kupac može odlučiti gde i kada želi da dobije pošiljku. DHL Express je jedini pružalac usluga koji nudi ovu opciju širom sveta. Isporuka na zahtev je dostupna na više od 45 jezika u 150 zemalja koje pokrivaju većinu globalne trgovine i online maloprodajne aktivnosti. Isporuka na zahtev (ODD) vam pomaže da se vaša online prodavnica razlikuje od konkurencije, povećavajući online konverziju i poboljšava iskustvo vaših kupaca.

Zadovoljni kupci? Koristite DHL da biste potražili isporuku!

Ako je vaša pošiljka prebačena u DHL Ekpress, primalac će odmah dobiti SMS i / ili e-poštu i možete saznati očekivani datum isporuke. Poruka sadrži vezu sa neparnim sistemom, koji se može lako dostupan sa bilo kog pametnog telefona, tableta ili računara.

  • Koristeći nedbine, sami kupci odlučuju kako i kada se odvija isporuka za otpremu.

  • Dan isporuke, primalac dobija još jedan SMS i / ili e-mail koji bi tačno znao kada može da sačeka parcelu. Ako nije drugačije obavešteno, lako ćemo dostaviti pošiljku na originalnu adresu.

  • Zahvaljujući našem SMS-u i e-mailovima, DHL Ekpress osigurava da je primalac uvek svesni kada se njegova parcela dostavi. Fleksibilne opcije snabdevanja takođe znače manje vraćanja vama nego pošiljaocu.


Preusmerajući pošiljke Kako to funkcioniše?

Preusmeravanje pošiljke (neparno) je usluga dizajnirana da smanji neuspešne testove isporuke i poboljšava iskustvo primaoca i na taj način smanjite pridruženi gasovi izduvnih ugljen-dioksida. Poruke i poruke e-pošte će vaše klijente obavestiti o njihovom očekivanom roku za isporuku.

Ko je potrebno da preusmerava naređenja?

Poredak narudžbe (neparno) je pogodno za pojedince i preduzeća koja rade od kuće i uzimaju pakete protiv kuće. Ovo može uključivati zaposlene u matičnoj kancelariji, na primer, kretanje radnika koji mogu da izvedu materijale čim se isporučuju ...

Pročitajte sveže vesti za kupovinu

Dobijajte informacije i savjete koje morate da razvijete međunarodne poslovne mogućnosti.